غم بی مادری...

همیشه فکر میکردم مرگ برای دیگران است برای خانواده های دوست و آشناست و هیچوقت دور و بر ما پرسه نخواهد زد اما از زمانی که مادرم به طور ناگهانی و در اثر سکته قلبی ما را تا ابد تنها گذاشت این واقعیت تلخ برایم روشن شد که مرگ همه جا و در هر لحظه کنارمان است ...همیشه درک این که از دست دادن یکی از عزیزان چگونه خواهد بود برایم سخت و باور نکردنی بود اما حال میدانم و میتوانم دیگرانی را که عزیزی از دست داده اند را خوب درک کنم با آنها همدردی کنم و برایشان از غم بی مادری بگویم...

چند روزیست که به خانه برگشته ام در خانه مادرم آرامش عجیبی داشتم حضور مادرم را در همه جای خانه حس میکردم و این به من آرامش خاصی میداد اما از روزی که برگشته ام نا آرام و بیقرار شده ام هرلحظه منتظر تماس مادرم هستم هر ثانیه به دنبال صدای مادرم حضور مادرم در خانه میگردم و در آخر دست خالی از همه جا اشکهایم روانه میشود باور ندارم که دیگر مادری وجود ندارد تا مرا در آغوش بکشد موهایم را نوازش کند و با حرفهای شیرینش دلگرمم کند.. باور ندارم که دیگر همراه و همدمی چون مادرم را تا ابد از دست داده ام مادر مهربان و دلسوزی که نه تنها برای ما مادر بود بلکه دوست و مشاور و همراه خوبمان بود...

حال من مانده ام و کلی خاطرات خوب و شیرین من مانده ام و آه و اشک و حسرت .. من مانده ام و درد بی مادری بی یاوری بی همدمی.. دیگر دست نوازشی ,صدای امیدواری, نگاه دلگرمی وجود نخوهد داشت..خدایا چه زود دیر شد...

روزهای سختی را پشت سر میگذارم از یک طرف وجود این بچه که باید به سلامت به دنیا بیاورم از طرفی داغ نبود مادرم که روح و روانم را به هم ریخته نمیدانم این چه جور حکایتیست چه نوع تدبیریست احساس میکنم در ورطه آزمایشی افتاده ام که بیرون آمدن از آن بسیار سخت و مشکل خواهد بود ... در این روزها تنها آرزویم سلامتی بچه ام هست که با وجود همه این مشکلات استرستها و اضطرابها همچنان به رشد خود ادامه میدهد حداقل من که این طور فکر میکنم تا ببینم نظر دکترم چه خواهد بود.. برای من و این بچه دعا کنید که هر دو این روزهای تلخ را با آرامش سپری  کنیم..


پ.ن مهم: از همه دوستان عزیز که تماس گرفتند پیامک فرستادند در وبلاگهایشان تسلیت گفتند و با کامنتهایشان مایه آرامشم بودند کمال تشکر را دارم.. ببخشید اگر کامنتها بی جواب ماند حال روحی این روزهایم اصلا خوب نیست امیدوارم هیچوقت غم نبینید برای تک تک شماعزیزان آرزوی سلامتی و شادی دارم.. باز هم ممنونم به خاطر این همه محبت...